بهترین متخصص پوست

بهترین متخصص پوست

بهترین متخصص پوست چه کسی است؟ اگر می خواهید پوستی صاف و شفاف داشته باشید، اگر می خواهید از لک صورت و جوش های صورت خود خلاص شوید ، اگر از رفتن جلوی آینه و دیدن صورت خود حس بدی دریافت می کنید ، بنابراین لازم است به بهترین دکتر پوست تهران مراجعه کنید تا برای همیشه از شر مشکلات پوستی خلاص شوید.

آنچه در این مقاله می خوانید :

تمامی افراد ، به خصوص بانوان ، همواره از داشتن پوستی پر از مشکل شکایت دارند و اعتماد به نفس آن ها به دلیل این مشکل ، پایین آمده است . اما باید به شما مژده دهیم که دیگر زمان ناراحتی تمام شده است . چرا که با شناختن بهترین متخصص پوست در کلینیک الیزه ، دیگر با تمام روز های غم و غصه خداحافظی کنید.

حال زمان این است که بهترین دکتر پوست تهران، سرکار خانم دکتر راضیه جهانگرد را به شما معرفی کنیم.

خانم دکتر راضیه جهانگرد ، دانش آموخته دانشگاه تهران با رتبه ۶ کنکور سراسری در سال ۸۲ در مقطع پزشکی عمومی و رتبه ۱۶ آزمون دستیاری سال ۹۱ میباشند. دارای مدارک متعدد و گواهینامه های مراقبت های پوست مو زیبایی از معتبرترین کالج ها و مراکز زیبایی دنیا میباشند..

ایشان با تجربه فراوان در زمینه رفع انواع مشکلات پوست و مو  و استفاده از تکنیک های فوق پیشرفته ی روز در جوانسازی انواع پوست ، به مشکلات شما رسیدگی می کند و با پیگیری های فراوان پس از درمان ، شما را به سرآمد رضایت و زیبایی می رساند. کلینیک الیزه با داشتن خانم دکتر جهانگرد تبدیل به محل تحقق رویاهای شما شده است .

شما می توانید با تعیین وقت قبلی برای آشنایی با پزشک به کلینیک الیزه مراجعه کرده و از نزدیک با ایشان آشنا شوید و درباره مشکلات پوست و مو سوال کنید.