Previous
Next
Previous
Next

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

خدمات یونیک و بی نظیر

تزریق ژل و تزریق بوتاکس از معتبرترین برندها ، لیزر های اسکارلت ، الکس ، رافوس جزعی از خدمات این مرکز است.

تیم متخصص حرفه ای و پروفیشنال

کلینیک زیبایی الیزه متشکل از متخصصان مجرب بهترین ها را برای زیبایی شما فراهم میکند

کافی شاپ اختصاصی

الیزه لانژه اولین و تنها کلینیک زیبایی با کافی شاپ رایگان اختصاصی است که برای ارامش بیشتر شما عزیزان طراحی و راه اندازی شده است.

نمونه کارها

شما میتوانید برای دیدن نمونه کارهای الیزه لانژه روی ایکون اینستاگرام سمت چپ کلیک کنید و وارد صفحه ما شوید ومشاوره زیبایی از پزشک ما دریافت کنید. تلفن تماس ۲۲۸۷۴۴۱۳ 

درباره کلینیک زیبایی الیزه

شما با تجربه ترین و دقیق ترین متخصصان پوست، مو و زیبایی را در کلینیک زیبایی الیزه خواهید یافت. ما با بهترین متدها و بروزترین روش های مختلف زیبایی تا کسب بهترین نتیجه در خدمت شما هستیم. در کلینیک زیبایی الیزه می توانید اطمینان حاصل کنید که کلیه روش های درمانی مطابق با علم روز دنیا ومحصولات مورد استفاده از مارک های برتر جهانی است، همچنین این خدمات از طریق بهترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا در محیطی کاملاً استریل و در فضایی کاملاً راحت به شما ارائه خواهد شد. کلینیک زیبایی الیزه مکانی کاملاً حرفه ای و دوستانه را برای ارائه انواع خدمات زیبایی برای شما به ارمغان آورده است. همچنین کلینیک زیبایی الیزه با کافی شاپ اختصاصی خود در محیطی فرحبخش پذیرای شما است تا یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین تجربه های خود را در راه زیبایی داشته باشید. با ما تماس بگیرید تا متوجه سلایق شما در ارائه با کیفیت ترین خدمات به شما شویم.

pngwing.com (12)

اعضای تیم ما

دکتر قایمی
پزشک مو و زیبایی
دکتر
پزشک مو و زیبایی
دکتر علیرضا بخشایی کیا
فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر ندا رنجبر
پزشک مو و زیبایی متخصص فیلر و بوتاکس
دکتر سولماز سلطان احمدی
متخصص پوست مو زیبایی
دکتر جهان بین
پزشک پوست مو زیبایی متخصص تزریق چربی

چه سوالی تو ذهنته؟

متخصص با استفاده از دستگاه، لایه‌ی رویی پوست شما را برمی‌دارد؛ در حین این کار ممکن است حس سایش داشته باشید، اما این حس، دردناک نیست. حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان، برای درمان کل صورت و ۲۰ دقیقه برای درمان گردن نیاز است. پس از عمل، مرطوب‌کننده بر پوست اعمال می‌شود.

فقط با یک جلسه درمان با روش میکرودرم ابریژن پوست شما بسیار صاف و نرم می‌شود. به منظور دستیابی به بهترین نتایج ممکن و پاکسازی و روشن کردن پوست، لازم است یک مجموعه متشکل از ۵ جلسه درمانی با حدود ۲ هفته فاصله برای بیمار انجام شود. پس از تکمیل درمان، اغلب بیماران برای نگهداری پوست از این جلسات درمانی هر ۲ تا ۳ ماه استفاده می‌کنند.

برای از بین بردن چین و چروک های صورت هیچ درمان قطعی وجود ندارد، اما باید بدانید اگر فیشیال صورت را در سنین پایین شروع کنید از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد.

بسته به نوع فشیالی که انجام می دهید، متفاوت خواهد بود، اما در حالت کلی یک ساعت بهترین زمان برای انجام پاکسازی و فشیال می باشد.

مشاوره حضوری رایگان

برای مشاوره حضوری رایگان لطفا بر روی گزینه زیر کلیک کنید

نظرات برخی مشتریان

الناز رحیمی
الناز رحیمی
مراجعه کننده
Read More
امروزه روش های زیادی برای مقابله با پیری وجود دارد که در کلینک های زیبایی انجام می شود. کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی الیزه به مردم کمک می کند تا چهره و موهای مورد علاقه خود را با روش های ثابت و آزمایش شده بازیابی کنند.
ساناز محمدی
ساناز محمدی
مراجعه کننده
Read More
وقتی تصمیم می گیرید که با یک روش درمانی نوین پیش بروید قطعا احساس مثبت خواهید کرد و به دنبال آن تجدید اعتماد به نفس را حس خواهید کرد. در کلینیک تخصصی پوست الیزه اطمینان خواهیم داشت که قبل ، حین و بعد از معالجه خود کاملا پشتیبانی خواهید شد.
نازنین هاشمی
نازنین هاشمی
مراجعه کننده
Read More
با کلینیک زیبایی الیزه سفر خود را به سمت پوست شروع کنید. هدف از ایجاد این کلینیک با سال ها تجربه دسترسی آسان شما به بهترین موارد در پوست و مو و مراقبت های پوستی می باشد تا بتوانید همیشه پوستی جوان، زیبا و شاداب را تجربه کنید.
هدیه اسدی
هدیه اسدی
مراجعه کننده
Read More
از دیگر نقاط قوت در کلینیک پوست و مو الیزه تیم پزشکی متخصص می باشد که همگی با آن ها با تجربه و تخصص بالا به شما در جهت بهبود روند درمان کمک خواهند کرد. درماتولوژی یک تخصص پزشکی است که با تشخیص و معالجه بیماری های پوستی روبرو است.
Previous
Next

آخرین مقالات تخصصی