شلی پوست و افتادگی صورت ما را مسن و خسته نشان می دهد. گاهی وقتی  به چهره عزیزانمان که گرد گذر عمر بر صورتشان نشسته است نگاه می کنیم ،افسوس روزگار جوانی و طراوتشان را می خوریم. اگر نگران شل شدن پوستتان هستید یا قصد دارید افتادگی چهره عزیزانتان را درمان کنید یکی از روشهای جدید لیفت صورت تکنولوژی هایفوتراپی است. این روش جوانسازی با استفاده از همان امواج بیخطری که در سونوگرافی وجود دارد ،پوست افتاده شما را بالا کشیده و‌سفت می کند. اما ممکن است یکی از سوال های شما قبل از انجام هایفوتراپی، آشنایی با عوارض هایفوتراپی صورت میباشد.

عوارض هایفوتراپی صورت

عوارض هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت بدون  ایجاد عارضه ،پوستی سفت و لیفت شده را به شما هدیه می دهد. بهترین متخصص پوست بدون اینکه برش‌چاقو در صورت و‌گردن شما ایجاد کند و یا اینکه ماده غیر طبیعی و شیمیایی به صورتتان تزریق کند،انرژی ماورای صوت تشدید شده را توسط وسیله ای به نام کارتریج هایفو ،بدون ایجاد زخم و سوراخ و درد به لایه های عمقی صورتتان منتقل می کند.

این امواج در عمق صورت باعث تولید گرما می شوند و این گرما بدون اینکه سوختگی و آسیب و زخم ایجاد کند لایه عمق پوست شمارا جمع می کند و پوستتان لیفت می شود.

این روش لیفت و سفت کردن صورت (هایفوتراپی)بدون هیچ  عوارض هایفوتراپی صورت انجام می شود.

پزشک متخصص پوست و زیبایی عوارض هایفوتراپی صورت را اینگونه خلاصه می کند:

هنگامی که دارید هایفوتراپی انجام می دهید ممکن است به علت آزاد شدن انرژی در لایه های عمقی صورتتان کمی سوزش حس کنید که کاملا طبیعی است و علامت این است که درمان شما دارد به خوبی انجام می شود و انرژی دستگاه در حال اثربخشی است.پس آرام باشید و به بهترین دکتر پوست اطمینان کنید. بعد از تمام شدن جلسه هایفوتراپی صورت شما،کمی قرمزی وجود خواهد داشت که میزان قرمزی بعد از هایفوتراپی صورت بسیار بسیار کم هست و در عرض چند ساعت رفع می شود.

عوارض هایفوتراپی صورت

بعد از پایان هایفوتراپی صورت،شما تا چند هفته ممکن است گهگاهی حسی شبیه به تیرکشیدن و گز گز شدن را در صورت خودتان داشته باشید این حس را جزو عوارض هایفوتراپی صورت محسوب نکنید.

چرا که این گز گز شدن و تیرکشیدن نشانه این است که فرآیند جوانسازی پوست شما در لایه های عمقی در حال انجام است. به عبارتی میتوان گفت اگر جلسه درمان با هایفو را در کلینیک زیبایی مجهز و معتبر و تحت نظر بهترین متخصص پوست انجام دهید عوارض هایفوتراپی صفر خواهد بود. به جرات می گوییم که هایفوتراپی با دستگاه اولترا کلینیکال آمریکا که معتبرترین دستگاه تکنولوژی هایفوتراپی صورت در دنیاست،هیچ عارضه ای نخواهد داشت.

در مرکز زیبایی الیزه به عنوان بهترین کلینیک تخصصی پوست و زیبایی تهران ،تا کنون هیچ مراجعه کننده ای دچار عوارض هایفوتراپی صورت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *