لیفت صورت با نخ

آنچه در این مقاله می خوانید :

لیفتینگ صورت با نخ

زیبایی پوست تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد با گذشت سن رفته رفته چروک‌هایی روی پوست ایجاد می‌شوند که این چین چروک‌ها باعث بزرگتر دیده شدن سن می‌گردند بنابراین باید راه حلی برای رهایی ازچروک پوست صورت پیدا کرد.

راه‌های زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد که از چروک پوست جلوگیری می‌کند ولی در صورت مشاهده چروک بر روی صورت باید یک راه برای درمان آن پیدا کنیم.
یکی از این راه‌ها لیفتینگ صورت با نخ است این کار باعث از بین رفتن چروک و جوانسازی پوست می‌شود.

لیفتینگ صورت با نخ یک روش درمان چروک پوست بوده و ضد پیری است. با بالا رفتن سن به تدریج کلاژن‌های پوست از بین می‌رود و همین هم باعث ایجاد چروک روی پوست می‌گردد، لیفتینگ صورت با نخ کلاژن‌ها را بازسازی کرده و پوست زیبا و صاف را برایتان ارائه می‌دهد.

محل ورود نخ در صورت توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود بعد از تعیین محل، با سوزن محل را برای وارد کردن نخ آماده می‌کنند (این محل خیلی کوچک است و جایش باقی نخواهد ماند) به طور عادی در هر طرف از صورت یک الی سه نخ تعبیه خواهد شد. درستی این کار را نخ مشخص می‌کند و نخ را دکتر متخصص!

لیفت صورت با نخ روشی برای رفع چین و چروک های صورت است. با توجه به اینکه تقاضا برای روش های مراقبت از پوست روزانه رو به افزایش است، در حال حاضر از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در روش های مختلف لیفت صورت زمان بهبودی و اثر نهایی متفاوت است و لیفت صورت با نخ در مقایسه با دیگر روش ها مناسب تر است. در این روش نقاط دور از دسترس با  نخ های نامرئی قرار گرفته بر روی پوست چین و چروک هایش رفع می شود.

قبل از ویزیت پزشک، از فواید و مضرات لیفت صورت با نخ این روش آگاه شوید. این نکات به شما اطمینان بیشتر داده و قدرت تصمیم گیری شما را برای انتخاب روش درمان مناسب افزایش می دهد.

لیفت صورت با نخ روشی است که برای مقابله با چین و چروک های صورت، به بیان دیگر چندین فرآیند را در بر می گیرد و درمانی مناسب برای درمان چین و چروک ها است.

تمامی انواع این نخ ها، بافت احاطه شده ی صورت را مستحکم کرده و تغذیه ی پوستی را از طریق جریان خون افزایش می دهد، که در مجموع به بهبود سلامت و استحکام پوست کمک می کند.

مراقب باشید، بعضی از پزشکانی تخصصی نداشته و توانایی انجام لیفت با جراحی و بدون جراحی را ندارند و در نتیجه شما را گمراه کرده و به شما زیبایی با نخ را پیشنهاد می کنند، در صورتیکه روش های دیگر برای شما مفید تر و موثرتر است.  سن بیولوژیکی فرد باید در نظر گرفت، اما ویژگی مرتبط تر، نظیر رژیم غذایی و پرونده پزشکی باید در نظر گرفته شود.

لیفت با نخ می تواند بصورت تنها بکار برده شود، و در بعضی اوقات ترکیبی از روش های صحیح است. این روش ها را می توان همچنین با تکنیک های دیگری نظیر فیلرها بکار برد.

لیفت صورت با نخ

۱- لیفت صورت با نخ به همراه جراحی

این روش می بایستی توسط جراح زیبایی و یا متخصص زیبایی انجام شود. لیفت صورت با نخ را می توان با کشیدن پوست صورت مقایسه نمود و فرآیندهای این روش به ۲ بخش زیر تقسیم می شوند.

نخ های آزاد و شناور

این نخ ها به زیر پوست با استفاده از بی حس کننده ی موضعی تزریق شده و به اطراف کشیده می شوند. این کشش معمولا بین یک الی دو سال طول می کشد.

نخ های ثابت

این نخ ها به ساختارهای زیرین پوست متصل شده و قادرند تا تاثیر بیشتر و نتیجه مطلوب تری بدهند. معمولا با پاک کننده هایی که پوست اضافی را از بین می برند استفاده می شود ، این روش بین ۲ تا ۴ سال طول می کشد.

مدت زمان بهبودی هر گونه تورم و کبودی بین ۷ تا ۱۴ روز متغیر است. بنابراین اگر شما بدنبال استفاده از این روش هستید نیاز به حداقل یک هفته مرخصی دارید.

۲- لیفت صورت با نخ بدون جراحی

لیفت صورت با نخ بدون جراحی روشی است که مابین لیفت با جراحی و زیبایی با نخ است. بهترین روش  بی دردسر برای افراد بین ۳۵ تا ۵۵ سال پیشنهاد می شود.

این روش تولید کلاژن را افزایش داده و همانند روش لیفت با جراحی، سریعا تاثیر گذار نخواهد بود، اما فواید زیادی داشته که تفاوت های چشمگیری با روش قبل دارد.

مجددا تذکر می دهیم که این روش ها توسط متخصص مجرب انجام شود. معمولا بین ۴ تا ۱۶ ساعت این نخ ها بر روی صورت شما قرار می گیرند و نیازمند بی حسی موضعی است که این بی حسی بین ۲۰ دقیقه تا یک ساعت زمان بر است.

انتظار تورم خفیف تا متوسط را داشته باشید اما زمان بهبودی شما به طورمتوسط یک الی دو روز است. بعضی از افراد زمانی که در آینه خود را می بینند، انتظار دارند پس از این عمل، پوست صورت کشیده تر شود و با توجه به سطح توقعات و روش درمان، چین و چروک های صورت کمتر می شود.

لیفت با نخ چقدر دوام دارد؟

طول این نخ ها متفاوت است. با کشیدن نخ به طرفین پوست لیفت شده و می توان همراه با دیگر روش ها نظیر فیلر ها، چین و چروک های پوستی را از بین ببرد.

این نتایج بین ۱۰ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند، گرچه افزایش تولید کلاژن زمان بیشتری نیاز دارد تا به مقدار بهینه حداکثری خود برسد. درحالیکه همه ی روش های درمان بیشتر برای صورت بکار رفته و می توان از این روش ها هم برای نقاط دیگر استفاده کرد.