جوان ماندن آرزوی همه ماست و بسیاری از ما که خواهان تجربه زیبایی برای سال‌های بیشتر هستیم، به دنبال روش‌های جوان‌سازی می‌گردیم که بهترین نتایج را ایجاد کنند. یکی از این روش‌ها لیفت و کشیدن پوست است که بسته به شرایط و تقاضای شما با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. هزینه کشیدن پوست صورت نیز بسته به روش انتخابی و برخی فاکتور‌های دیگر تغییر خواهد کرد. در ادامه این موارد را برایتان توضیح می‌دهیم و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد کشیدن پوست صورت به شما خواهیم داد.

هزینه کشیدن پوست صورت

 

هزینه کشیدن پوست صورت چقدر است؟

هرچند هزینه کشیدن پوست صورت می‌تواند بسیار مهم باشد، اما آنچه در مورد انجام کشیدن پوست صورت مهمتر است انتخاب درست روش مناسب برای شخص شما می‌باشد.

کشیدن پوست یک اصطلاح کلی است و نحوه انجام آن برای قسمت‌های مختلف صورت اعم از پیشانی، شقیقه ‎ها، گونه، گردن و … می‌تواند کاملا متفاوت باشد. همچنین روش‌های کشیدن پوست صورت در دو گروه بزرگ روش‌های تهاجمی شامل عمل جراحی لیفت پوست صورت و غیر تهاجمی مانند استفاده از نخ‌های جوانسازی کلاژن ساز و لیفت صورت با نخ، نخ‌های هیالورونیک اسید، استفاده از انواع فیلر و ژل‌ها و … می‌باشد.

انتخاب بهترین روش کشیدن پوست صورت به موارد مختلفی مانند پوست شما، سن شما، ناحیه‌ای که نیاز به کشیدن دارد و دچار افتادگی شده است، نوع افتادگی، هدف خود شما از انجام کشیدن پوست صورت و در نهایت تجربه و تبحر پزشک شما بستگی دارد. بنابراین هزینه کشیدن پوست صورت یک مسئله است، اما انتخاب بهترین روش و مناسب‎ترین روش برای ایجاد نتایج دلخواه زیباجو بسیار مهمتر از آن می‌باشد. مهم این است که روش و تکنیک درست برای فرد به درستی انتخاب شود.

نکته‌ای که لازم می‌دانیم در مورد آن به شما آگاهی بدهیم این است که متأسفانه در حال حاضر کلینیک‌های زیبایی زیادی به‌صورت قارچ گونه در سطح شهر تهران و سایر شهرستان‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند که در بسیاری از تبلیغات خود با دادن قیمت‌های پایین افراد را به سمت خود می‌کشند؛ اما باید بدانید فردی که قرار است این عمل زیبایی مهم را برای شما انجام دهد، باید دانش کافی در مورد آناتومی صورت و مهارت کافی برای انجام این کار را داشته و از تجهیزات مناسب برای این عمل استفاده کند که این امر تنها در مراکز زیبایی تخصصی مجرب و معتبر امکان‌پذیر است.

در غیر این صورت تنها به دلیل پرداخت هزینه کمتر باید منتظر عوارض بی‌شماری ازجمله بدشکلی صورت، عفونت‌های خطرناک و تهدید‌کننده زندگی، ماندگاری جای زخم ناشی از جراحی بر روی صورت و… باشید که بسیاری از آن‌ها قابل‌برگشت نیستند.

علاوه بر مواردی که گفته شد به‌طورکلی هزینه کشیدن پوست صورت به شرایط زیر وابسته است:

توجه داشته باشید از همه این موارد مهمتر این است که قبل از انجام انتخاب بهترین تکنیک برای کشیدگی صورت حتما باید توسط متخصص باتجربه‌ای ویزیت و مشاوره شوید.

پزشک بعد از بررسی‌های کامل و باتوجه به خصوصیات فردی و ظاهری شما بهترین تکنیک را به شما پیشنهاد خواهد داد. خوشبختانه امروزه روش‌های غیر تهاجمی زیادی برای کشیدن پوست صورت وجود دارند، اما انتخاب بهترین روش به نظر پزشک بستگی دارد که با یک برنامه مدون درمانی و زیبایی بتواند نتیجه بهتری برای شما ایجاد کند.

بنابراین اولویت انتخاب بهترین روش برای کشیدن پوست صورت باید انتخاب دکتر زیبایی صورت در مرکز تخصصی زیبایی معتبر، تجهیزات مناسب و تکنیک مناسب برای شما باشد.

کشیدن پوست صورت چیست؟

با افزایش سن، به‌طور طبیعی پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد. درنتیجه شما به‌مرور افتادگی و چین‌وچروک‌هایی را تجربه خواهید کرد که در صورت زیاد شدن می‌تواند صورت شما را پیر نشان داده و برایتان ناخوشایند باشد. کشیدن پوست صورت یک نوع عمل جراحی زیبایی است که پوست صورت را کشیده و سفت می‌کند.

درواقع کشیدن پوست صورت می‌تواند شامل برداشتن پوست اضافی، صاف کردن چین‌وچروک‌ها و سفت شدن بافت صورت باشد. این بخش جدا از لیفت چشم و ابرو است و درصورتی‌که شما می‌خواهید در این قسمت‌ها نیز جوان‌سازی را انجام دهید باید، از پزشکتان بخواهید که در صورت امکان هر دو را به‌صورت هم‌زمان انجام دهد؛ زیرا لیفت صورت تنها روی دو سوم پایینی صورت و اغلب، گردن متمرکز است.

کشیدن پوست صورت برای چه افرادی مناسب است؟

کشیدن پوست صورت تنها برای افرادی مناسب است که شرایط زیر را داشته باشند:

کشیدن پوست صورت چگونه انجام می‌شود؟

تکنیکی که برای کشیدن پوست صورت شما استفاده می‌شود، بسته به تجهیزات مرکز زیبایی و نتایجی که شما انتظار دارید، متفاوت خواهد بود. این عمل تحت بیهوشی کامل، صورت می‌گیرد.

به‌طور سنتی برای انجام این عمل برشی در خط مو جایی که زیاد مشخص نباشد، ایجاد می‌شود. این برش تا جلوی گوش کشیده می‌شود و سپس به قسمت پایین سر در پشت گوش‌ها برمی‌گردد. در مرحله بعد، چربی و پوست اضافی ممکن است از صورت برداشته شده یا توزیع شود. عضلات زیرین و بافت همبند نیز توزیع و سفت می‌شوند.

اگر افتادگی صورت زیاد نباشد، برش‌های کمتری ایجاد خواهد شد. گاهی ممکن است متخصص زیبایی به شما پیشنهاد دهد که برای ایجاد نتایج مطلوب‌تر به‌طور هم‌زمان لیفت گردن را نیز انجام دهید.

در این صورت هم‌زمان پوست و چربی اضافی ناحیه گردن نیز برداشته می‌شود و پوست گردن سفت شده و به بالا و یا عقب کشیده می‌شود. برای این کار اغلب یک برش زیر چانه ایجاد می‌شود. بعد از انجام کار برش‌ها با بخیه‌های قابل جذب بسته می‌شوند. اغلب بعد از عمل یک لوله تخلیه جراحی و بانداژ‌هایی روی صورت قرار می‌گیرد تا روند بهبودی طی شده و مایعات اضافی از لوله خارج شوند.

آیا کشیدن پوست صورت خطرات یا عوارض جانبی دارد؟

هرگونه عمل پزشکی تهاجمی ازجمله کشیدن پوست صورت علاوه بر مزایایی که دارد، خطراتی را نیز ایجاد می‌کند. از جمله خطرات احتمالی این عمل زیبایی عبارتند از:

بنابراین قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای انجام این کار با پزشک خود در مورد تمام خطرات ناشی از آن صحبت کنید تا مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است. همچنین این عوارض در صورتی که عمل شما در مراکز معتبر انجام شود، به حداقل ممکن خواهند رسید.

آنچه باید بعد از کشیدن پوست صورت خود انتظار داشته باشید!

پس از جراحی، احتمالاً متخصص زیبایی برخی دارو‌های مسکن را برایتان تجویز می‌کند. ممکن است درد یا ناراحتی همراه با تورم و کبودی وجود داشته باشد که کاملاً طبیعی است؛ اما هرچه تجربه پزشکتان در این زمینه بیشتر باشد و مقدار بیشتری برای هزینه کشیدن پوست صورت صرف کرده باشید، انتظار می‌رود این علائم کمتر باشند.

پزشک در مورد زمان برداشتن لوله زهکش و پانسمان‌ها و تعیین وقت بعدی توضیحاتی را به شما خواهد داد. نتایج این عمل زمانی مشخص می‌شود که تورم و کبودی پوست شما به‌طور کامل برطرف شوند که این امر معمولاً چند ماه طول می‌کشد. به‌طورمعمول، قبل از شروع مجدد سطح عادی فعالیت روزانه، باید چیزی حدود دو هفته استراحت کنید؛ اما برای فعالیت‌های شدیدتر، مانند ورزش باید حداقل حدود چهار هفته صبر کنید. با توجه به اینکه شرایط انجام این عمل و روند بهبودی برای افراد مختلف متفاوت است، از پزشک خود بپرسید که چه زمانی می‌توانید فعالیت‌های خود را آغاز کنید.

برای کمک به ایجاد نتایج بهتر در طول روند بهبودی و حتی بعدازآن سعی کنید پوست صورت را مرطوب نگه دارید و حتماً از ضد آفتاب در برابر نور خورشید استفاده نموده و به‌طورکلی از یک سبک زندگی سالم ازنظر فعالیت و تغذیه پیروی نمایید. توجه داشته باشید که درصورتی‌که پزشک انجام دهنده این عمل مهارت کافی نداشته باشد، ممکن است به نتایج دلخواه نرسید و برای ترمیم اشکالات به وجود آمده نیاز به عمل‌های مجدد داشته باشید. به همین دلیل کاملاً در انتخاب مرکز و فرد انجام دهنده این کار دقت نمایید.

سخن پایانی

کشیدن پوست صورت به دلیل نتایج خوب و نسبتاً ماندگاری که ایجاد می‌کند بسیار وسوسه‌انگیز است؛ اما برای انجام آن باید عوامل مختلفی ازجمله هزینه کشیدن پوست صورت، پزشک و مرکز انجام دهنده این عمل، مناسب بودن آن برای شما، داشتن انتظارات واقعی و درست و… را بررسی کنید و در نظر بگیرید.

شما می‌توانید مشکل خود را در مرکز زیبایی الیزه توسط متخصصانی ماهر در این زمینه و با مواد باکیفیت انجام دهید و بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *