لیفت شقیقه با نخ یکی از موثر ترین روش ها برای داشتن ظاهری زیبا و جوان تر است. پزشکان در این روش نقاطی را بر روی شقیقه مشخص می کنند، در مرحله بعد نخ هایی مخصوصی، که برای این کار است را با استفاده از سوزن های ریزی که مختص به این روش است را به پوست وارد می کنند و کشیدگی های لازمه را برای لیفت انجام می دهند. اگر شما هم افتادگی پوست ناحیه شقیقه دارید و این مشکل باعث افتادگی ابرو و چشم های شما شده است لیفت شقیقه یا همان لیفت تمپورال می تواند گزینه مناسبی برای بازگشت طروات و جوانی به چهره شما باشد.

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟

برای بالا کشیدن ابرو و شقیقه روش های مختلفی وجود دارد که در کلینیک زیبایی الیزه از تمامی این روش ها از جمله لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال استفاده می شود که انتخاب مناسب ترین روش برای بالا کشیدن گوشه چشم ها و ابروها را باید پزشک متخصص تشخیص دهد. الیزه لانژه در زمینه زیبایی و مشکلات پوست و مو  و هرگونه اختلال در این حوزه همواره در رتبه ی اول رضایتمندی بیماران قرارگرفته است.

در روش کشیدن شقیقه با نخ متخصص زیبایی به جای استفاده از روش های جراحی و تهاجمی با کمک نخ هایی مخصوص به راحتی پوست ناحیه شقیقه را بالا می کشد و این کار باعث کشیدگی افتادگی پوست ناحیه شقیقه و در نتیجه باعث سفت تر و زیباتر دیده شدن چهره می شود.

برای انجام این کار نیاز است که برش کوچکی به عمق ۵/۲ سانتی متر در ناحیه گیجگاهی زده شود و برای این کار نیازی به از بین بردن موهای این ناحیه نیست. لیفت شقیقه علاوه بر اینکه باعث جذابیت بیش از پیش چهره می شود می تواند باعث افزایش کلاژن سازی پوست و در نهایت جلوگیری از پیری پوست می شود. از آنجا که این روش زیبایی تحریک کلاژن سازی را به دنبال دارد فرد به مرور زمان شاهد استحکام پوست در منطقه شقیقه می شود.

همان طور که می دانید؛ بدن انسان به شکلی خلق شده است که به طور طبیعی وقتی هر جسم خارجی در بدن را احساس کند واکنش نسبت به آن نشان می دهد بنابراین پس از مدتی بدن با تحریک کلاژن سازی سعی دارد جای بخیه ها را از بین ببرد و بخیه ها از بدن فرد خارج شود و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرد هیچگونه بخیه و یا جای بخیه ای را مشاهده نخواهد کرد. در روش لیفت شقیقه با نخ از دو نوع نخ PDO و مونو استفاده می شود که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

لیفت شقیقه با نخ PDO:

این نخ ها از جنس پروپلین هستند که قابل جذب بوده و قلاب های مخصوصی دارند. با نخ های لیفتینگ PDO عمل لیفت صورت و حتی لیفت بدن با روشی کاملا غیرتهاجی انجام می شود. این نوع نخ های لیفتینگ برای پوست های حساس می تواند گزینه مناسبی باشد و پس از گذشت ۶ ماه کاملا جذب صورت خواهند شد.

کشیدن شقیقه با نخ مونو:

این نوع نخ های لیفتینگ نیز در واقع نوعی نخ لیفتینگ PDO هستند که برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، از بین بردن چین و چروک اطراف لب و محو کردن چین و چروک پیشانی کاربرد دارد. نخ های لیفتینگ مونو پس از ۴ تا ۵ ماه جذب صورت می شوند و نیاز است مجدد این روش تکرار شود.

در مورد لیفت شقیقه به روش پلاسما بیشتر بدانید!!

لیفت شقیقه با نخ چه مزایایی دارد؟

افتادگی ابرو و پلک ها می تواند به دلیل مختلف مانند افزایش سن، سبک زندگی، ارث، استفاده از برخی از داروها و… اتفاق بیافتد. با پیشرفت علم پزشکی در حوزه جراحی های زیبایی روش های بسیار متنوعی برای درمان افتادگی ابروها و پلک ها وجود دارد که اکثر این روش ها دوران نقاهت طولانی و هزینه های بسیار بالایی را دارند که لیفت شقیقه با نخ می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که دنبال روشی غیرتهاجمی و ارزان تر برای رفع افتادگی پلک ها و ابروهای خود هستند.

از دیگر مزایای این روش می توان به لیفت صورت و جوانسازی پوست صورت اشاره کرد. نخ های لیفتینگی که برای کشیدن ناحیه شقیقه استفاده می شود باعث تحریک کلاژن سازی در طول ۶ الی ۸ ماه آینده می شود که همین امر باعث کاهش چشمگیر چین و چروک های اطراف چشم خواهد شد. از آنجا که لیفت شقیقه یک عمل غیرجراحی سرپایی و نسبتا آسان است با یک جلسه مشاوره حضوری با پزشک مورد نظر می توانید جواب سوال هایتان را دریافت کنید و در همان جلسه اقدام به این عمل کنید.

لیفت شقیقه با نخ

عوارض لیفت شقیقه با نخ چیست؟

از آنجا که هر گونه عمل جراحی و غیرجراحی عوارض مختص به خود را دارد، بنابراین قبل از انجام هر عملی نیاز است که با عوارض آن روش آشنا شوید، کشیدن شقیقه با نخ چه عوارضی دارد؟

در صورتی که نخ ها از جای خود تکان بخورند و یا جایگذاری آنها درست انجام نشود عدم تقارن در دو طرف صورت اتفاق می افتد. البته در صورتی که در انتخاب پزشک و کلینیکی که می خواهید این عمل را انجام دهید دقت و وسواس لازم را داشته باشید بسیاری از این عوارض را تجربه نخواهید کرد یا این عوارض به حداقل خواهند رسید.

کاندیدای مناسب برای لیفت شقیقه با نخ چه کسانی هستند؟

اقدامات لازم قبل از انجام لیفت شقیقه با نخ

اقدامات لازم بعد از انجام لیفت شقیقه با نخ

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه بسیار حائز اهمیت است چرا که این اقدامات باعث تسریع روند بهبودی خواهند شد، مراقبت های بعد از لیفت شقیقه عبارتند از:

سوالات متداول

مدت زمان ماندگاری این روش به شرایط مختلفی اعم از سن بیمار و نوع پوست فرد بستگی دارد، برای مثال افرادی که در سنین کم متقاضی عمل لیفت شقیقه هستند به دلیل داشتن پوستی مستحکم تر مدت زمان ماندگاری این عمل بسیار طولانی تر از فردی است که سن بیشتری دارد و متقاضی این عمل است. البته تجربه و تخصص پزشکی که عمل لیفت شقیقه را انجام می دهد نیز می تواند در مدت زمان ماندگاری این عمل تاثیرگذار باشد.

ما در مجموعه الیزه از پزشکان مجربی برای لیفت شقیقه با نخ استفاده می کنیم و تمام تلاش پزشکان ما این است که اثرات به وجود آمده از بخیه بسیار کم و نامحسوس باشد و این عمل به نحو احسن انجام گیرد. لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که کشیدن شقیقه با نخ برخلاف تزریق بوتاکس که سریعا اثرات خود را نشان می دهد نیاز به صبر و حوصله دارد و مطمئن باشید که پس از سه هفته می توانید شاهد بهبود ظاهر و کشیده شدن ابروها و پلک های خود خواهید بود.

توصیه ما به شما این است که هر گونه عمل لیفت صورتی بعد از سن ۲۳ سالگی انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *